Nowy silnik hydrauliczny Danfoss H1F

Nowy silnik hydrauliczny Danfoss H1F Danfoss

Firma Danfoss Power Solutions wprowadziła na rynek silnik hydrauliczny H1F o stałej pojemności skokowej. Zaprojektowany do zastosowań w obiegu otwartym i zamkniętym, silnik H1F oferuje najlepszą w swojej klasie sprawność, sprawdzoną niezawodność i kompaktową konstrukcję.

Najnowszy produkt Danfoss z serii pomp i silników H1 o dużej mocy, silnik H1F o stałej osi giętej oferuje ogólną sprawność do 95%. Silniki o wysokiej sprawności zapewniają oszczędność paliwa, zwiększają produktywność i zmniejszają wytwarzanie ciepła. Wraz z wysokimi wartościami znamionowymi ciśnienia i prędkości, silnik umożliwia operatorom maksymalizację wydajności ich maszyn.

Nowy silnik H1F opiera się na możliwościach sprawdzonego w praktyce silnika Danfoss H1B o zmiennym przemieszczeniu z osią wygiętą. Silnik H1F wykorzystuje tę samą wysokiej jakości dziewięciotłokową grupę obrotową H1B i zoptymalizowany jednoczęściowy kołnierz, zapewniając długotrwałą niezawodność. 

Lekki silnik H1F ma kompaktową obudowę o dużej mocy, co ułatwia instalację. Dzięki niewielkiej długości i kątowi 32 stopni, rozmiar pakietu jest jednym z najbardziej kompaktowych na rynku, umożliwiając producentom maszyn zmniejszenie zapotrzebowania na miejsce w układzie hydraulicznym.

H1F reprezentuje ciągłą ewolucję serii H1, naszej popularnej, cieszącej się zaufaniem klientów linii pomp i silników o dużej mocy. Chociaż jest to nowy silnik dla Danfoss, wykorzystuje on konstrukcję, która jest dostępna na rynku od ponad 10 lat z ponad 1 milionem zestawów obrotowych w użyciu – powiedział Kenneth Befus, menedżer portfolio, Hydrostatics, Danfoss Power Solutions. – W naszym silniku H1F producenci OEM i dystrybutorzy znajdą wysoką jakość, sprawdzoną technologię, wiodącą na rynku wydajność oraz wyjątkową prędkość i ciśnienie.

Silnik H1F ze stałą osią giętą jest przeznaczony do zastosowań w obwodach zamkniętych i otwartych w maszynach rolniczych, budowlanych i leśnych. Jest idealny do napędów wentylatorów, napędów podajników, napędów wiertniczych, napędów gąsienic, wciągarek oraz funkcji wibracji i wstrząsów. Silniki będą dostępne w wersjach z kołnierzami SAE, DIN i kartridżowymi, w konfiguracjach z podwójnym, bocznym i osiowym portem. Zintegrowane płukanie pętli i wykrywanie prędkości są opcjami; przyszłe dodatki będą obejmować przykręcany zawór przeciwwagi i zawór podtrzymujący obciążenie do zastosowań w obwodzie otwartym. Pierwszy rozmiar ramy, 80 cm3, jest już dostępny. Kolejne rozmiary będą dostępne w zakresie od 60 cm3 do 250 cm3

Źródło: Danfoss

O Autorze

Czasopismo elektrotechnik AUTOMATYK jest pismem skierowanym do osób zainteresowanych tematyką z zakresu elektrotechniki oraz automatyki przemysłowej. Redakcja online czasopisma porusza na stronie internetowej tematy związane z tymi obszarami – publikuje artykuły techniczne, nowości produktowe, a także inne ciekawe informacje mniej lub bardziej nawiązujące do wspomnianych obszarów.

Tagi artykułu

Zobacz również

elektrotechnik AUTOMATYK 1-2-3/2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę