Tauron z nowym rozwiązaniem dla klientów
Tauron uruchomił specjalną stronę internetową dla klientów, którzy chcą dowiedzieć się, jak sprawdzić swoje zużycie energii elektrycznej. Stan zużycia prądu z ostatnich faktur można też sprawdzić w aplikacji Mój Tauron, z której korzysta już blisko milion użytkowników. Klienci mogą również dzięki tej aplikacji podać odczyt licznika i zamówić szybki kontakt z konsultantem.
– W naszej aplikacji można np. szybko sprawdzić stan zużycia energii elektrycznej z ostatnich faktur. Informacja ta, w świetle przedstawionych przez rząd planów wprowadzenia gwarantowanej ceny energii w 2023 r. na poziomie z 2022 r., do zużycia 2000 kilowatogodzin rocznie, jest szczególnie poszukiwana przez naszych klientów – mówi Rafał Soja, prezes zarządu Tauron Sprzedaż. – Chcemy pozostać liderem rozwiązań proklienckich w Polsce, stąd sukcesywnie rozwijamy cyfrowe kanały komunikacji, aby maksymalnie ułatwić naszym klientom załatwianie wszystkich spraw związanych z energią elektryczną. To ważny aspekt naszej nowej strategii rozwoju.
Aktualnie liczba spraw realizowanych przez klientów Taurona poprzez aplikację mobilną sukcesywnie wzrasta. Jej użytkownicy mogą m.in. w łatwy sposób sprawdzić stan zużycia prądu z ostatnich faktur.
Klienci doceniają łatwość obsługi i czytelności aplikacji, a także bardziej praktyczne aspekty, takie jak szybkie logowanie przy pomocy linii papilarnych. Najczęściej uruchamiają aplikację między innymi po to, by sprawdzić saldo i opłacić rachunki. Aby ułatwić podanie odczytu licznika, który często znajduje się w zaciemnionych miejscach, z poziomu aplikacji klient może uruchomić latarkę. Użytkownicy chętnie korzystają również z opcji szybkiego zamawiania rozmowy z konsultantem, wyszukiwania awarii i planowanych wyłączeń oraz pobierania archiwalnych i bieżących faktur.
– Budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży i obsługi postrzegamy jako istotną część naszych działań proklienckich. Każdego miesiąca nasze serwisy internetowe odwiedzane są unikalnie ponad 3,5 miliona razy, a jak pokazują badania 90% użytkowników nowoczesnej aplikacji Mój Tauron wysoko ocenia jej przydatność. To dla nas szczególnie istotne dane, bo to właśnie biorąc pod uwagę opinie naszych klientów sukcesywnie udostępniamy nowe funkcjonalności online – mówi Rafał Soja, prezes spółki Tauron Sprzedaż.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Użytkownicy aplikacji Mój Tauron, która jest sukcesywnie rozwijana przy ich udziale, będą mogli już w najbliższym czasie za jej pomocą w przyjazny sposób załatwić dodatkowo podstawowe sprawy związane z umowami na energię elektryczną i sprawy instalacyjne. Nowe, rozbudowane i przyjazne menu poprowadzi użytkownika na odpowiedni ekran aplikacji, na właściwą stronę www lub formularz.
Aplikację można pobrać z Appstore, Google Play i App Gallery i z adresu tauron.pl/aplikacja.
Źródło: Tauron