Produkty Nord wyposażone w kody QR
Nord Drivesystems wyposaża swoje produkty w kody QR. Daje to klientom liczne korzyści, takie jak bezpośredni dostęp do obsługi klienta w danym kraju.
Klienci Nord łatwo docierają do właściwych osób kontaktowych w swoim kraju. Osoby kontaktowe posługują się językiem ojczystym klientów. W przypadku kontaktu za pośrednictwem systemu, indywidualnie zastosowane rozwiązanie napędowe jest bezpośrednio wyświetlane na monitorach pracowników obsługi i mogą one zapewnić kompetentne wsparcie. W przypadku kontaktu telefonicznego klienci muszą podać numer seryjny swojego elementu napędowego. Aby zapewnić swoim klientom tak łatwy dostęp do działu serwisowego, Nord Drivesystems wyposaża teraz swoje produkty w kody QR.
– Zeskanowanie tego kodu telefonem komórkowym przekieruje cię do menu wyboru „Usługi cyfrowe” – wyjaśnia Jörg Niermann, szef marketingu.
Oprócz bezpośredniego dostępu do działu serwisu, klienci mają również inne możliwości.
Przejście do dokumentacji
Korzystając z numeru seryjnego swojego komponentu napędowego, można przejść do jego dokumentacji i listy potencjalnych części zamiennych. Klienci mogą również skontaktować się z odpowiedzialnym działem sprzedaży lub przejść bezpośrednio do portalu klienta myNord. Numer seryjny elementu napędowego jest zawsze wstępnie ustawiony i wszystkie kolejne informacje są z nim powiązane.
Targi LogiMAT
Nord Drivesystems uruchomił system kodów QR począwszy od targów LogiMAT, które odbyły się pod koniec kwietnia. Od tego momentu dostarczane będą komponenty napędowe z kodami QR, które oferują wyżej wymienione zalety.
– Jednocześnie pracujemy nad kolejnymi usługami. Na przykład zamierzamy informować naszych klientów o aktualizacjach cyfrowych ich przetwornic częstotliwości za pośrednictwem „Usług cyfrowych” – mówi Jörg Niermann.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Źródło: Nord Drivesystems