Platforma trybiQ: Nowy tryb automatyzacji dla firm

Platforma trybiQ: Nowy tryb automatyzacji dla firm Pixabay

Szczecińska firma Sagra Technology, specjalizująca się w systemach IT dla biznesu, wprowadza nową platformę o nazwie trybiQ, która redefiniuje sposób, w jaki firmy zarządzają swoimi procesami biznesowymi, włączając w cyfrowe procesy pracowników wykonujących swoje obowiązki bez biurka. TrybiQ to zaawansowane narzędzie do digitalizacji i automatyzacji pracy, które może poprawić efektywność, zaoszczędzić czas i zwiększyć kontrolę nad operacjami biznesowymi.
 

Platforma trybiQ została stworzona z myślą o wspieraniu firm usługowych, produkcyjnych oraz produkcyjno-usługowych, które zatrudniają pracowników terenowych. Cyfryzuje i automatyzuje pracę poza biurem, ułatwiając zarządzanie zadaniami, takimi jak np. audyty, kontrole, prace serwisowe czy inspekcje. Zadań, które mogą być wspierane dzięki platformie jest nieskończenie wiele. Dzięki trybiQ, przedsiębiorstwa mogą efektywniej planować, śledzić i raportować swoje działania, co przekłada się na lepszą kontrolę nad procesami operacyjnymi.

Funkcjonalność

Najważniejsze funkcje platformy trybiQ to automatyzacja, digitalizacja oraz tworzenie cennych danych. Automatyzacja umożliwia usprawnienie procesów biznesowych, wyeliminowanie ręcznych interwencji i ograniczenie ryzyka błędów. Dzięki niej firmy mogą m.in. przyspieszyć wykonywanie audytów, kontroli, prac serwisowych czy inspekcji. Digitalizacja umożliwia cyfrowe tworzenie i przechowywanie dokumentów: formularzy, protokołów, list kontrolnych czy zleceń. Pozwala zredukować potrzebę dokumentacji papierowej i jednocześnie ułatwia dostęp do istotnych informacji oraz raportów pracownikom, kontrahentom czy audytorom. Cyfrowe informacje, jakie powstają dzięki wykorzystaniu narzędzi IT są wiarygodne i wartościowe. W dodatku zainteresowani mogą korzystać z nich w czasie rzeczywistym, co pozwala na podejmowanie optymalnych, opartych na danych decyzji.

Platforma trybiQ jest elastyczna i może być dostosowana do potrzeb różnych branż, takich jak produkcja, energetyka, budownictwo, opieka zdrowotna, handel, nieruchomości i wielu innych.

Organizacje do sprawnego, efektywnego działania oraz podejmowania optymalnych decyzji biznesowych potrzebują dziś danych. Jednak stosunkowo niewielki odsetek firm może określić się jako oparte na danych. Przeszkodą mogą być koszty digitalizacji, kultura organizacyjna czy brak właściwych kompetencji – mówi Grzegorz Dembicki, Business Development Director z Sagra Technology. –  Platforma trybiQ to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie firm na efektywną digitalizację i automatyzację procesów biznesowych. TrybiQ świetnie sprawdzi się zarówno we wprowadzeniu i utrzymaniu zasad obsługi klienta w małej firmie usługowej, utrzymaniu sprawnego i efektywnego przepływu informacji w zespole, jak i w objęciu systemem pracowników działających poza biurem. Co najważniejsze, aplikacja jest intuicyjna w użytkowaniu nawet dla niedoświadczonych pracowników, jest także prosta w administrowaniu.

Samodzielna digitalizacja

Platforma trybiQ została zaprojektowana tak, aby jej funkcjonalności mogły być rozbudowane własnymi zasobami firm i maksymalnie dopasowane do konkretnej potrzeby. Poszczególne rozwiązania mogą rozwijać tzw. biznesowi pracownicy firmy, nieznający języka programowania lub tylko jego podstawy, za pomocą narzędzi low-code i no-code.

Pracownicy najlepiej wiedzą, czego potrzebują ich działy, aby procesy w firmie mogły przebiegać lepiej. Jednak nie zawsze mogą skorzystać ze wsparcia programisty. Dzięki platformie trybiQ mogą tworzyć narzędzia, które usprawnią, zautomatyzują czy zdigitalizują poszczególne obszary organizacji. Włączenie wszystkich pracowników w cyfryzację organizacji, tworzenie i wykorzystywanie danych to swoisty znak naszych czasów – podsumowuje Grzegorz Dembicki.

Platforma trybiQ jest już dostępna dla klientów biznesowych, a Sagra Technology oferuje szeroki zakres szkoleń i wsparcia, aby pomóc firmom w pełnym wykorzystaniu potencjału tej platformy.

Źródło: Sagra Technology

O Autorze

Czasopismo elektrotechnik AUTOMATYK jest pismem skierowanym do osób zainteresowanych tematyką z zakresu elektrotechniki oraz automatyki przemysłowej. Redakcja online czasopisma porusza na stronie internetowej tematy związane z tymi obszarami – publikuje artykuły techniczne, nowości produktowe, a także inne ciekawe informacje mniej lub bardziej nawiązujące do wspomnianych obszarów.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę