Nowe dodatki umożliwiające oferowanie kompletnych rozwiązań w zakresie technologii napędów: firma FAULHABER może oferować idealnie dopasowane produkty.
Metoda bezpośredniego sterowania momentem zrewolucjonizowała sposób zarządzania silnikami elektrycznymi w aplikacjach przemysłowych. Zapewniając błyskawiczną reakcję i wysoką precyzję bez potrzeby stosowania pętli prądowych ani klasycznej modulacji PWM, stała się fundamentem nowoczesnych systemów napędowych.
Globalna grupa technologiczna Wärtsilä nawiązała współpracę z brazylijską firmą energetyczną Energetica Suape II, której większościowym właścicielem jest Grupo Econômico 4M, w celu przeprowadzenia pierwszej na świecie próby, w ramach której etanol – biopaliwo produkowane głównie z trzciny cukrowej – zostanie wykorzystany do produkcji czystej energii. Test przeprowadzany w elektrowni Suape II w Recife (Brazylia), będzie pionierskim wydarzeniem w zakresie stosowania silnika napędzanego etanolem do produkcji energii elektrycznej na dużą skalę.
Zacząć od czegoś niezwykłego, a następnie pójść o krok dalej w każdym szczególe – tak można opisać koncepcję producenta samochodów Bugatti. Na pokazie nadchodzącego luksusowego modelu „Tourbillon” zostanie zaprezentowane coś naprawdę wyjątkowego.
Zaprojektowane z myślą o jeszcze większej elastyczności i szerokim zakresie zastosowań: Nowe silniki DC 1218 SXR i 1228 SXR.
Od kilkunastu lat postęp technologiczny przebiega z niezwykłą wręcz dynamiką, zmieniając i unowocześniając zarówno proces produkcji silników, jak i sam produkt. Jednocześnie zwiększają się możliwości obecnie dostępnych silników, co w konsekwencji otwiera przed nimi nowe obszary zastosowań.
Kontroler ruchu z jeszcze większymi możliwościami: dzięki nowym kontrolerom ruchu MC 3602 B i MC 3606 B wybór i oddanie systemów napędowych do eksploatacji jest teraz jeszcze prostsze.
Od badań i rozwoju do premiery rynkowej: historia powstania hybrydowego silnika firmy WEG z technologią magnesów stałych i reluktancji synchronicznej
WEG rozbudowuje swoje możliwości w zakresie adaptacji produktów do potrzeb klientów w Polsce, aby umożliwić lokalnym firmom modyfikację silników elektrycznych do różnych zastosowań.
Na wystawie, która odbędzie się w dniach 27–29 lutego 2024 r., WEG zaprezentuje różnorodną ofertę sprzętu dla tego sektora, w tym silniki oddymiające, linie silników W20 i W22, a także napędy i rozwiązania cyfrowe.
Nord Drivesystems wspiera operatorów centrów dystrybucji paczek w zwiększaniu efektywności energetycznej ich systemów przenośników, a tym samym w zmniejszaniu emisji CO2.
Najnowszy wyprodukowany w Dąbrowie Górniczej innowacyjny elektryczny silnik wysokosprawny z wirnikiem z magnesami trwałymi typu cSP1.
Firma Danfoss Power Solutions wprowadziła na rynek silnik hydrauliczny H1F o stałej pojemności skokowej. Zaprojektowany do zastosowań w obiegu otwartym i zamkniętym.
Silniki hydrauliczne Hägglunds serii Quantum to wejście w nową, ambitną przestrzeń. Ta seria eliminuje utrwalone bariery, łącząc moment i prędkość obrotową z nieosiągalną wcześniej wydajnością.
Nord prawie trzykrotnie powiększy jedną ze swoich dwóch polskich lokalizacji produkcyjnych: fabrykę w Wiechlicach w zachodniej Polsce. Produkowany jest tam m.in. innowacyjny silnik IE5+. Oprócz rozbudowy istniejącej hali fabrycznej zostanie uruchomiona nowa instalacja geotermalna.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?