Firma dmTECH rozwija centrum technologiczne w Polsce

Technologiczne ramię niemieckiej sieci dm-drogerie markt systematycznie rozszerza działalność w Polsce, koncentrując się na sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów.
Firma dmTECH, spółka odpowiedzialna za cyfryzację największej prywatnej sieci drogeryjnej w Europie, zatrudniła już 50 specjalistów IT w polskim oddziale. Firma realizuje projekty technologiczne dla 14 krajów europejskich.
Automatyzacja i AI w centrum rozwoju
Kluczowe obszary dmTECH obejmują sztuczną inteligencję, big data oraz automatyzację procesów logistycznych. Spółka implementuje rozwiązania retail tech i systemy integracji na dużą skalę.
Program dla inżynierów
We wrześniu dmTECH uruchomi program University TECH Talents – 10-miesięczny płatny staż dla studentów kierunków technicznych. Inicjatywa ma przygotować specjalistów do pracy z nowoczesnymi systemami automatyzacji.
Polskie centrum koncentruje się na projektach personalizacji doświadczeń konsumenckich oraz optymalizacji procesów z wykorzystaniem technologii automatyzacji przemysłowej.
Źródło: dmTECH