Farnell autoryzowanym dystrybutorem przełączników precyzyjnych Grayhill
Farnell ogłasza, że został autoryzowanym dystrybutorem firmy Grayhill, wiodącego producenta precyzyjnych przełączników stosowanych w szerokiej gamie rozwiązań z zakresu interfejsów człowiek–maszyna (HMI). Nowa współpraca oferuje klientom Farnell szybką dostawę szerokiej gamy wysokiej jakości produktów HMI do zastosowania w systemach OEM w regionach EMEA i APAC. Dostępne produkty obejmują kodery optyczne i joysticki, przełączniki obrotowe, klawiatury, przyciski oraz enkodery dotykowe.
Do portfolio Farnell dołączyła firma specjalizująca się w optymalizacji interfejsów haptycznych (dotykowych). Ich zaawansowane konstrukcje sprawiają, że produkty Grayhill są regularnie stosowane w precyzyjnych urządzeniach medycznych i aplikacjach związanych z obroną oraz ochroną, w tym w radiotelefonach dla służb ratowniczych, a także przez producentów luksusowych samochodów oraz wytrzymałych interfejsów dla pojazdów terenowych.
– Rozwój haptyki w dziedzinie ekranów dotykowych i wielu innych urządzeń do obsługi interfejsów człowiek–maszyna to dziedzina, w której firma Grayhill ma duże doświadczenie. Ich linia produktów obejmująca przełączniki obrotowe i kodery umożliwi programistom oraz producentom OEM dostęp do najlepszych komponentów dla ich projektów, a także dostawę z naszych magazynów w krótkim czasie. Dodanie asortymentu Grayhill rozszerza naszą ofertę komponentów i umacnia pozycję Farnell jako lidera w zakresie usług oraz wsparcia w tych obszarach – powiedział Keith Forbes, globalny manager produktowy segmentu przełączników w firmie Farnell.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
– Nowa umowa umożliwi dostarczanie produktów Grayhill w regionie EMEA i APAC z zaletami, jakie wiążą się z lokalną dostępnością. Nasze produkty oferują klientom precyzję i funkcjonalność w wyświetlaczach dotykowych, klawiaturach i przełącznikach obrotowych, które mogą obsługiwać wiele języków oraz konfiguracji produktów końcowych, a wszystko to wsparte jest doświadczeniem i historią innowacji firmy Grayhill – dodała Karen Entriken, dyrektor ds. marketingu w Grayhill.
Źródło: Farnell