Enfinitec działa już w ośmiu krajach w Europie
Acer informuje o stworzeniu nowej spółki zależnej, Enfinitec, której zadaniem jest świadczenie usług posprzedażowych dla szerokiej gamy urządzeń elektronicznych. Enfinitec działa już w pełni w ośmiu krajach, rozszerzając swoje portfolio poza produkty Acer i obsługując różnorodne marki z sektora technologicznego.
Przez lata firma Acer konsekwentnie inwestowała w centra obsługi klienta i centra naprawcze, zapewniając najwyższą jakość produktów takich, jak komputery PC, laptopy, monitory i projektory. Dążenie firmy do doskonałości znajduje odzwierciedlenie w procesie automatyzacji zakładów, w których wdrażane są rygorystyczne i bezpieczne procesy, inspirowane sektorem motoryzacyjnym.
W 2014 roku firma Acer utworzyła spółkę SERTEC360, oferującą naprawy różnych produktów, rozszerzając zakres usług poza obszar IT. Dostrzegając potencjał posprzedażowej obsługi firm zewnętrznych, Acer poszedł następnie krok dalej i podjął decyzję o utworzeniu odrębnego podmiotu zależnego Enfinitec.
W opinii Emmanuela Fromonta, prezesa Acer EMEA, Enfinitec doskonale ilustruje misję na rzecz bardziej zrównoważonego i odpowiedzialnego świata poprzez wydłużanie cyklu życia produktów lub nadawanie im drugiego życia.
– Firma Acer jest zaangażowana w zrównoważony rozwój poprzez swoje produkty i usługi – dodaje Emmanuel Fromont
Enfinitec ma stać się siłą wprowadzającą zmiany w sektorze usług posprzedażnych, koncentrując się na zrównoważonym rozwoju i odpowiedzialności.
– Grupa Acer zamierza kontynuować rozwój Enfinitec, przekształcając ją w odrębną spółkę zależną, rozszerzając działalność na nowe rynki i obsługując inne sektory poszukujące uznanej wiedzy specjalistycznej w zakresie zrównoważonych usług posprzedażnych – tłumaczy Emmanuel Fromont
– Cieszymy się, że Enfinitec startuje dzisiaj. Jest teraz niezależną europejską firmą usługową zatrudniającą ponad tysiąc pracowników w ośmiu lokalizacjach w różnych krajach – dodaje Tobi Musson, dyrektor generalny Enfinitec.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Enfinitec, jako spółka zależna, obecnie dostarcza:
- Centra obsługi klienta obejmujące 22 języki.
- Osiem punktów naprawczych w całej strefie EMEA, oferujących naprawy wewnętrzne dla firm i klientów końcowych. Centra posiadają certyfikaty ISO 9001-2015 i 14001.
- Zakład logistyki części zamiennych we Wrocławiu, strategicznie zlokalizowany dla jednego z najszybszych w Europie łańcuchów dostaw części zamiennych i usług renowacyjnych.
- Dostosowane do indywidualnych potrzeb jakość usług i modele zarządzania odpadami (odzyskiwanie, monitorowanie i recykling).
- Proces biznesowy online na platformie Oracle Cloud, zintegrowany z różnymi aplikacjami i zgodny z RODO UE.
Enfinitec zapewnia, że dołoży wszelkich starań, aby utrzymać doskonałą jakość usług, której oczekują klienci Acer.
Źródło: Acer