Zmiany w polskim oddziale Ledvance

Gaweł Bogus objął w czerwcu stanowisko dyrektora marketingu i strategii sprzedaży na Europę Wschodnią firmy Ledvance.
Jako dyrektor marketingu Gaweł Bogus będzie zajmować się komunikacją marketingową, wdrażaniem strategii sprzedaży, budowaniem wizerunku firmy oraz poszczególnych grup produktowych, a także zarządzaniem zespołem marketingu.
– Dynamiczny rozwój Ledvance stwarza konieczność wdrażania nowych rozwiązań, a uszyte na miarę strategie komunikacji i sprzedaży to główny krok w budowaniu rozpoznawalności i popularności marki oraz jej produktów. Naszym celem jest stałe wzmacnianie świadomość marki na wschodnio-europejskim rynku. W najbliższym czasie planujemy skupić się na oprawach oświetleniowych LED oraz edukacji klientów w zakresie korzystnego wpływu wysokiej jakości światła na produktywność i komfort człowieka – powiedział nowy szef marketingu Ledvance Polska.
Gaweł Bogus jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. Wcześniej pracował w PwC Polska, koordynując projekty dla spółek z branży FMCG, lotnictwa, budownictwa, ropy i gazu.
Ledvance jest jednym z głównych globalnych producentów opraw oświetleniowych, źródeł światła oraz innowacyjnych produktów (np. oświetlenie Smart Home). Firma powstała w wyniku wydzielenia części spółki Osram, łącząc w swojej ofercie tradycyjne oświetlenie ogólne z nowoczesną technologią LED. Działalność opiera na wieloletnich, stabilnych relacjach z klientami, a także potężnej sieci dystrybucyjnej. Firma zatrudnia ok. 9000 pracowników i działa w ponad 120 krajach. W marcu 2017 r. nowym właścicielem Ledvance zostało chińskie konsorcjum, w którego skład wchodzą inwestor IDG Capital Partners, chińska spółka oświetleniowa MLS oraz inwestor finansowy Yiwu State-Owned Assets Operation Center. Dzięki tej transakcji obie spółki zyskały szereg korzyści, takich jak znacznie bardziej rozbudowana sieć sprzedaży i dystrybucji oraz synergia procesów zaopatrzenia i produkcji.
Źródło: Ledvance