Rozwinięcie portalu klienta firmy NORD DRIVESYSTEMS

Nowy myNORD to dalsze rozwinięcie dotychczasowego portalu klienta firmy NORD DRIVESYSTEMS. Cyfrowe rozwiązanie samoobsługowe koncentruje się na jak najbardziej wydajnym i przejrzystym procesie zaopatrzenia.
Nowy myNORD
Dzięki zaawansowanym funkcjom, ponowne uruchomienie narzędzia online pozwala na łatwiejszą niż dotychczas konfigurację i zamawianie techniki napędowej. Ekspansja w stronę innowacyjnej i interaktywnej platformy e-commerce trwa.
— W myNORD nasi klienci mogą interaktywnie konfigurować i zamawiać wymaganą technologię napędową ze standardowego portfolio przekładni, silników, motoreduktorów i elektroniki napędowej online. Łatwy w użyciu i nowoczesny interfejs użytkownika, informacje o produktach i aplikacjach, wygodna wyszukiwarka produktów, przejrzysta struktura i intuicyjna nawigacja sprawiają, że platforma jest bardzo przyjazna dla użytkownika — wyjaśnia Jörg Niermann, kierownik ds. marketingu w NORD DRIVESYSTEMS.
Obecnie z portalem współpracuje około 26 500 użytkowników na całym świecie.
Jak działa myNORD?
Wszystkie kroki konfiguracji są przeprowadzane na jednej stronie. Funkcje już wybrane i jeszcze do wybrania są wyraźnie wyświetlane w podsumowaniu po prawej stronie ekranu, dzięki czemu użytkownik może je łatwo śledzić.
Różne opcje wyszukiwania, takie jak moc silnika, prędkość wyjściowa lub wyjściowy moment obrotowy, ułatwiają wybór optymalnego napędu. Dzięki nowej kontroli poprawności konfigurator produktów wyświetla tylko te opcje, które odpowiadają wprowadzonym zapytaniom. Dodatkowe informacje i teksty objaśniające wspierają użytkownika i ułatwiają konfigurację. Ponadto możliwa jest teraz konfiguracja online i kontrola zgodności motoreduktorów ATEX.
Inne zalety myNORD:
pobieranie kompletnej dokumentacji standardowej,
szybkie i łatwe zarządzanie projektami,
bezpośrednia opcja zapytania i zamówienia online w NORD,
zaktualizowany układ ofert i arkuszy danych,
przejrzysty podgląd produktu.
— Nowy myNORD zapewnia naszym klientom narzędzie, które pozwala na praktyczne i szybkie wsparcie, ułatwiając typowe procesy biznesowe. W myNORD mogą łatwo przetwarzać swoje projekty online - kiedykolwiek chcą i gdziekolwiek się znajdują — mówi Jörg Niermann.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Źródło: NORD DRIVESYSTEMS