Apifonica przejmuje konkurenta w Niemczech

Apifonica przejmuje konkurenta w Niemczech Apifonica

SmarTel Plus, polsko-estoński start-up IT działający w Europie pod marką Apifonica, przejąłfirmę Tenios, która jest jednym wiodących dostawców usług komunikacyjnych z chmury w Niemczech. Tenios oferuje inteligentne systemy komunikacji głosowej z wykorzystaniem Voice API, routingu IN, opartych na sztucznej inteligencji systemów TTS (Text to Speech) i ASR (Automatic Speech Recognition), a także integruje ze swoimi systemami boty głosowe.

SmartTel Plus nabył 100% udziałów w Tenios. Transakcja jest jednym z elementów realizacji strategii ekspansji firmy Apifonica w Europie Zachodniej i ma jej pomóc w dostarczaniu rozwiązań do automatyzacji komunikacji na rynku niemieckim.

Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z Tenios. Stworzyła ona wyjątkowy produkt i wspaniałą kulturę organizacyjną. Łącząc się z Tenios, będziemy mogli dostarczyć dodatkową wartość naszym klientom dzięki wzajemnie uzupełniającej się ofercie. Rozwijanie portfolio produktów to kolejny krok w realizacji naszej misji, aby pomagać klientom na całym świecie definiować przyszłość komunikacji biznesowej – powiedział Denis Shirokii, założyciel i dyrektor zarządzający podmiotem Apifonica.

Nie mogliśmy sobie nawet wyobrazić lepszego partnera do dalszego rozwoju i ekspansji.Dzięki nowym możliwościom, możemy zaoferować naszym klientom szerszy zestaw narzędzi komunikacji cyfrowej.Mając siedzibę w Niemczech, mamy przewagę konkurencyjną, aby dostarczać te narzędzia na dużym i opartym na technologii cyfrowej rynku, jednocześnie wykorzystując międzynarodowy zasięg firmy Apifonica, co będzie stanowiło nasz wyróżnik – powiedział Umit Öztürk, dyrektor generalny Tenios GmbH.

Chmura Tenios łączy w sobie wszystkie standardowe usługi typowe dla systemów telekomunikacyjnych z najnowszymi funkcjami klasy korporacyjnej. Funkcje te są dostępne w jednej łatwo skalowalnej platformie do komunikacji audio w czasie rzeczywistym.Do klientów Tenios należy więcej niż 2 tys. firm, w tym m.in. Ergo, Huawei, Teufel, Sunpoint. Firma działa na rynku od 2001 r.

Apifonica oferuje w pełni konfigurowalne rozwiązanie do automatyzacji komunikacji w obszarze HR, sprzedaży i obsługi klienta. Jedną z usług firmy jest też Incognito, która umożliwia zastąpienie numeru telefonu wirtualnym, co chroni przed spamem i próbami oszustw ze strony cyberprzestępców. Apifonica ma swoje centrum rozwoju oprogramowania w Estonii, ale większość działalności operacyjnej firmy jest zarządzana przez polską część firmy.

Źródło: Apifonica

O Autorze

Czasopismo elektrotechnik AUTOMATYK jest pismem skierowanym do osób zainteresowanych tematyką z zakresu elektrotechniki oraz automatyki przemysłowej. Redakcja online czasopisma porusza na stronie internetowej tematy związane z tymi obszarami – publikuje artykuły techniczne, nowości produktowe, a także inne ciekawe informacje mniej lub bardziej nawiązujące do wspomnianych obszarów.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę