elektrotechnik AUTOMATYK
Reklama
Reklama

Poznaj my.KUKA – cyfrowy portal klienta

KUKA
Reklama
Reklama

Zakup robota i części zamiennych, przegląd danych technicznych, zarządzanie licencjami i wiele innych: my.KUKA oferuje liczne usługi internetowe dostępne w intuicyjnym interfejsie. Dzięki temu masz zawsze i z każdego miejsca dostęp do informacji i indywidualnego wsparcia w zakresie produktów KUKA.

Dostęp 24/7 do informacji i usług na my.KUKA

Na cyfrowym portalu klienta my.KUKA można łatwo odczytać dane produktów i informacje o dostępności, zarządzać licencjami i zapytaniami do działu wsparcia technicznego oraz korzystać z platform bazujących na chmurze np. KUKA Xpert i KUKA Robot Selector.

Zaloguj się lub jeśli nie masz konta – zarejestruj!

Bezpośrednio po pomyślnej rejestracji uzyskasz dostęp do licznych funkcji. Dzięki weryfikacji konta otrzymasz ponadto informacje i benefity przeznaczone dla danej firmy. Ten proces służy zabezpieczeniu indywidualnego loginu i może potrwać kilka dni.

Wszystkie zalety i usługi my.KUKA w skrócie

Reklama

Przegląd danych produktów

W cyfrowym katalogu produktów znajdziesz szczegółową ofertę naszych robotów, odpowiednich części zamiennych, a także naszych produktów cyfrowych.

Reklama

Weryfikacja dostępności produktów

Sprawdź online terminy dostawy i zasoby używanych robotów, a także części zamienne KUKA Ready Pack (tylko dla partnerów KUKA) i – wykonując kilka kliknięć – zapytaj bezpośrednio o określone produkty.

Kupno produktów online*

Kupuj produkty KUKA, np. części zamienne lub pakiety oprogramowania, łatwo i wygodnie online oraz wysyłaj zapytania dotyczące naszych robotów.
(*funkcja dostępna w poszczególnych krajach)

Rejestracja i zarządzanie produktami

Zarejestruj swoje produkty KUKA w szybki i prosty sposób online, aby uzyskać dostęp do pełnej dokumentacji produktów.

Oprogramowanie bazujące na chmurze

Uzyskaj bezpłatny dostęp do KUKA Xpert Basic i KUKA Compose. Wykorzystaj login do KUKA Connect lub przetestuj KUKA Sim.Pro.

Zarządzanie zapytaniami do działu wsparcia technicznego

Stwórz własne zapytania do działu wsparcia technicznego online i miej wgląd w status ich przetwarzania. W ten sposób będziesz zawsze na bieżąco i odpowiednio szybko uzyskasz niezbędne informacje.

Cyfrowa baza wiedzy

Cyfrowa baza wiedzy KUKA Xpert zawiera obszerne informacje techniczne, takie jak instrukcje i dokumentacje dotyczące produktów KUKA.

KUKA System Partner

Jako KUKA System Partner możesz czerpać specjalne korzyści z my.KUKA. Zyskujesz między innymi dostęp do rozszerzonych testów oprogramowania KUKA Cloud, zapowiedzi produktów, informacje o czasach dostawy robotów itd.

Odwiedź stronę KUKA i zobacz tutoriale wideo, które krok po kroku zaprowadzą Cię do wymarzonego produktu lub usługi na my.KUKA!

Źródło: KUKA

Reklama

O Autorze

Czasopismo elektrotechnik AUTOMATYK jest pismem skierowanym do osób zainteresowanych tematyką z zakresu elektrotechniki oraz automatyki przemysłowej. Redakcja online czasopisma porusza na stronie internetowej tematy związane z tymi obszarami – publikuje artykuły techniczne, nowości produktowe, a także inne ciekawe informacje mniej lub bardziej nawiązujące do wspomnianych obszarów.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama