Farnell wytyczył priorytety
Farnell rozpoczął właśnie nową kampanię w zakresie obsługi klienta, by promować swoje strategiczne priorytety na 2022 r.
Wpływ pandemii, tak jak i inne zewnętrzne czynniki, szybko zmieniły świat elektroniki, co widać także teraz.
– Branża elektroniczna i sektor, w którym działa Farnell, nie były odporne na globalne zmiany minionych 24 miesięcy. Pandemia COVID-19 znacząco wpłynęła na naszych klientów, dostawców i pracowników – powiedział Chris Breslin, prezes firmy Farnell. – Jest kilka rzeczy, z których możemy być dumni, a które miały miejsce w tych trudnych czasach – takie jak choćby szybkie realizowanie zamówień medycznych, wspierających osoby pracujące na froncie pandemii, czy też np. pomoc w bezproblemowym przeniesieniu pracy naszych pracowników z biur do domów. Jednakże zdajemy sobie sprawę z tego, że musimy wciąż stale działać na rzecz poprawiania naszych usług.
– W czasie, gdy nasze środowisko biznesowe podlegało nagłym zmianom, ponownie przeanalizowaliśmy każdy z etapów naszego procesu wsparcia klienta, by mieć pewność, że doświadczenia klientów będą jak najlepsze. Farnell od 83 lat dostarcza więcej usług niż przeciętny dystrybutor i funkcjonuje jako partner swoich klientów, nieustannie pracując by wspierać klientów w pokonywaniu ich własnych wyzwań – podkreśla Chris Breslin. – To silne partnerstwo zawodowe pozostaje naszym celem także w nowym roku, w którym będziemy mierzyć się z nowymi wyzwaniami i z nowymi szansami.
Klienci nie poszukują jedynie dystrybutora, który spełni ich potrzeby. Taki dystrybutor musi oferować stabilne, ale dynamiczne usługi wsparcia, które odpowiadają realiom trudnych i ewoluujących rynków. Chris Breslin tłumaczy, że Farnell koncentruje się w 2022 r. na trzech priorytetach strategicznych, które pozwolą na poprawienie wsparcia klienta, zgodnie z jego obecnymi i przyszłymi potrzebami. Te trzy kluczowe elementy to: transformacja cyfrowa, adaptowalność i poprawione wsparcie klienta.
Wpływ pandemii przyspieszył trendy związane z cyfryzacją ekonomii. Zdecydowana większość klientów firmy Farnell rozpoczyna swoje procesy zakupowe online i ponad 70% kończy transakcje na platformie cyfrowej. W ciągu minionego roku Farnell zaimplementował setki poprawek, a wśród nich przyspieszył działanie swoich globalnych stron internetowych. Farnell jest obecnie na bardzo dobrej pozycji jako firma koncentrująca się na cyfrowych kanałach sprzedaży i kontynuuje realizowanie niezbędnych inwestycji by zapewnić klientom jedne z najlepszych w branży doświadczeń cyfrowych.
Farnell staje się coraz bardziej zwinną firmą, a jej globalne zespoły zajmują się różnorodnymi zadaniami, dzięki czemu są w stanie szybko reagować i odpowiadać na zmieniające się otoczenie i wynikające z tego zmiany w potrzebach klientów. W 2022 r. klienci firmy Farnell będą mogli w końcu w pełni skorzystać z pozytywnych aspektów niektórych strategicznych decyzji inwestycyjnych, jakie podjęto w okresie od 2019 r. Za przykład można podać działające w pełnym wymiarze najnowocześniejsze centrum dystrybucyjne i poszerzenie wyboru produktów do ponad miliona pozycji, a w tym 250 tysięcy nowych podzespołów, jakie będą dostępne do lata 2022 r.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Firmy
Farnell wspiera nową platformę rozwojową
Farnell, należący do koncernu Avnet, rozpoczął dostawy szerokiego wyboru produktów marki ON Semiconductor. W ten sposób chce wesprzeć nową platformę opracowaną przez firmę ON Semiconductor i koncern Avnet, której celem jest pomoc producentom OEM w szybszym rozwijaniu urządzeń pracujących w sieciach Internetu Rzeczy.
– Celem firmy Farnell zawsze było pomaganie klientom w rozwiązywaniu problemów, a nie tylko sama sprzedaż podzespołów. Obserwujemy, w jaki sposób nasi klienci zmieniają swoje metody pracy. Adekwatnie zmieniają się oczekiwania względem Farnella jako partnera dystrybucyjnego. Nasze procesy wielokanałowego wsparcia klienta są stale monitorowane i poddawane ocenie, a następnie ulepszane, byśmy mieli pewność, że spełniają one oczekiwania klientaw roku 2022 i w kolejnych latach – podsumował Breslin.
Źródło: Farnell