Czołowy wykonawca infrastruktury elektrycznej wybiera rozwiązanie IFS

Rozwiązanie firmy IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie pozwala technikom podnieść wskaźniki FTTR (first-time fix rates) oraz ograniczyć czas podróży i przygotowań.
Nettpartner, czołowa norweska firma specjalizująca się w świadczeniu usług infrastrukturalnych związanych z sieciami dystrybucji, sieciami regionalnymi i systemami sieci trakcyjnej dla kolei zdecydowała się wdrożyć rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS Field Service Management; IFS FSM).
Nettpartner jest czołowym wykonawcą w sektorze infrastruktury elektrycznej świadczącym najlepsze w swojej klasie usługi zarządzania projektami, konstrukcyjno-budowlane i remontowe. Firma zrealizowała ostatnio kilka zaawansowanych projektów, takich jak Zephyr, największa w kraju elektrownia wiatrowa, czy instalacja w imieniu firmy Tesla największej w Europie stacji ładowania.
W celu wzmocnienia wiodącej pozycji poprzez wyposażenie swoich terenowych serwisantów w najnowocześniejsze narzędzia, firma Nettpartner wybrała rozwiązanie IFS FSM jako swoją centralną platformę zarządzania usługami.
– Od początku działalności w 2006 r. zanotowaliśmy ogromny wzrost, który stworzył potrzebę korzystania z bardziej wydajnych narzędzi w celu zapewnienia rentowności i zadowolenia klienta – powiedział Arild Borgersen, dyrektor generalny firmy Nettpartner. – Dzisiaj narzędzia cyfrowe są równie ważne, jak klucz francuski, i umożliwiają optymalizację, przewidywanie i wspieranie pracy naszych terenowych serwisantów. Dzięki rozwiązaniu IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie będą oni w stanie osiągnąć pożądany rezultat za pierwszym razem. To z kolei pozwoli serwisantom dokładniej realizować większą liczbę zleceń, dzięki czemu klienci będą bardziej zadowoleni.
IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie to rozwiązanie światowej klasy, które wesprze firmę Nettpartner, oferując jej następujące możliwości:
- Zarządzanie zasobami w zakresie personelu i sprzętu
- Nowy klient mobilny
- Lepsza obsługa dużych aktywów
- Rezerwowanie wykonawców
Źródło: IFS