Farnell wspiera fundację na święta

Fundacja Hearty wspiera dzieci z domów dziecka, dzieci z niepełnosprawnościami oraz uczniów z mniejszych miejscowości walcząc z nierównością społeczną poprzez edukację przyszłości. Z tego powodu Farnell postanowił wesprzeć fundację i rozpocząć współpracę.
Oprócz przeznaczenia funduszy na zakup laptopów podopieczni fundacji zostali wyposażeni w płytki ewaluacyjne takie, jak micro:bit oraz codebug. Dodatkowo powstał też plan warsztatów programowania dzięki któremu podopieczni fundacji dowiedzą się, jak przygotować swój pierwszy projekt oraz nauczą się programować.
Kartki świąteczne powstały w trakcie warsztatów zorganizowanych w krakowskim biurze Farnell. Podopieczni fundacji podczas warsztatów zaplanowali kartki, których projekt sfinalizował grafik. Dodatkowo była to okazja do zapoznania się z procesem tworzenia grafiki, poznania tajników programów graficznych oraz zwiedzenia biura firmy. Kartki trafią do klientów Farnell już w grudniu.
- Bardzo cieszę się na rozpoczętą współpracę - powiedziała Paulina Wójtowicz, prezes Fundacji Hearty. - Z tak zaangażowanymi osobami, jak pracownicy Farnell można robić niesamowite rzeczy. Rozpoczęliśmy od pojedynczych warsztatów graficznych z naszymi podopiecznymi i przekazania środków na zakup komputerów, a przed nami pojawiła się możliwość długofalowej współpracy i już planujemy kolejne warsztaty. Takiej współpracy jeszcze w naszej Fundacji nie było. Bardzo dziękuję w imieniu podopiecznych, którzy już czekają na kolejne wydarzenia.
To nie pierwsza taka inicjatywa Farnell. Firma cały czas wspiera sektor Edukacji w Polsce biorąc udział w organizacji hackhatonów, warsztatów w szkołach czy seminariów na Uczelniach Technicznych. - Od dawna wspieramy studentów i uczniów, którzy chcą się rozwijać. Zazwyczaj koncertujemy się na promowaniu szeroko pojętej elektroniki poprzez ciągłe rozwijanie produktów edukacyjnych i hobbystycznych - powiedziała Małgorzata Szemel, Manager Działu Marketingu na Europę Wschodnią, Skandynawię i Rynki Międzynarodowe. - Pomysł na tegoroczne kartki świąteczne jest wspaniałą inicjatywą, która pozwala nam pokazać najmłodszym na czym polega praca dorosłych, a także wspomóc ich edukację i rozwój w przyszłości - dodała.
Źródło: Farnell