Udoskonalenie obsługi klienta dzięki IFS Applications

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Derome, jedno z największych szwedzkich przedsiębiorstw przemysłu drzewnego wybrało system IFS Applications 10 jako swoją nową platformę biznesową. Głównym celem jest zwiększenie efektywności w grupie poprzez połączenie wewnętrznych procesów obejmujących finanse, sprzedaż, produkcję, logistykę i obsługę klienta.
Działalność przedsiębiorstwa utworzonego w 1946 r. obejmuje przemysł leśny i drzewny – 5 tartaków, budownictwo i handel żelazem, produkcja domów, produkcja kratownic, pelletu, opakowań, elementów budynku, zagospodarowanie terenu i zarządzanie nieruchomościami.
Aby zwiększyć efektywność operacyjną i uprościć proces obsługi zamówień, Derome rozpoczął prace nad projektem wdrożenia nowej, wewnętrznej platformy biznesowej. Po przeprowadzeniu kompleksowej oceny, firma wybrała system IFS Applications 10, który zostanie wdrożony w ponad 50 lokalizacjach dla 1700 użytkowników.
- Jako firma musimy być elastyczni, działać szybko i dysponować odpowiednią wiedzą, by przyczynić się do sukcesów naszych klientów – powiedział Magnus Andersson, prezes zarządu Derome. - Potrzebowaliśmy nowoczesnego systemu biznesowego, który umożliwiłby nam dalszą poprawę jakości naszych dostaw oraz ułatwił codzienne życie naszych klientów. Dzięki IFS możemy stać się jeszcze lepszym partnerem i dostawcą dzięki holistycznemu podejściu do wszystkich naszych zobowiązań wobec klientów.
Za pomocą IFS Applications 10 Derome zintegruje wewnętrzne procesy w zakresie finansów, sprzedaży, produkcji, logistyki i obsługi klienta na jednej, łatwej w użyciu platformie. Dzięki temu klienci Derome będą mogli cieszyć się płynnym i uproszczonym interfejsem z pełną przejrzystością całego procesu składania zamówień. Rozwiązanie ułatwi klientom składanie, zmienianie i śledzenie zamówień oraz umożliwi komunikację na żądanie z pracownikami działu obsługi klienta.
Źródło: IFS