Endress+Hauser z nową formą komunikacji z klientem
Firma Endress+Hauser uruchomiła nowy portal klienta, za pośrednictwem którego będzie można zamawiać produkty, składać zapytania ofertowe, korzystać z udostępnionej dokumentacji, a także mieć kontakt ze swoim opiekunem.
Nowy portal klienta Endress+Hauser to cyfrowy kanał komunikacji z działami doradztwa aplikacyjnego i sprzedaży oraz realizacji zamówień. Po założeniu konta użytkownicy mogą korzystać ze spersonalizowanego obszaru strony pl.endress.com. Dzięki temu wszelkie zadania, związane z codzienną pracą można wykonywać wygodnie online, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Nowy portal klienta umożliwia:
• zakupy online urządzeń pomiarowych, części zamiennych i akcesoriów,
• możliwość składania zapytań ofertowych online,
• wgląd w historię zamówień i zapytań ofertowych,
• wgląd w dokumentację techniczną,
• kontakt z dedykowanym doradcom technicznym.
Dzięki nowym funkcjom strona firmowa stała się innowacyjnym kanałem łączącym firmę z klientem. Każdy z nich ma bezpośredni kontakt ze swoim osobistym opiekunem w Endress+Hauser Polska, niezależnie od tego, gdzie aktualnie się znajduje.
Źródło: Endress+Hauser