Endress+Hauser z nową formą komunikacji z klientem

Udostępnij:

Firma Endress+Hauser uruchomiła nowy portal klienta, za pośrednictwem którego będzie można zamawiać produkty, składać zapytania ofertowe, korzystać z udostępnionej dokumentacji, a także mieć kontakt ze swoim opiekunem.

Nowy portal klienta Endress+Hauser to cyfrowy kanał komunikacji z działami doradztwa aplikacyjnego i sprzedaży oraz realizacji zamówień. Po założeniu konta  użytkownicy mogą korzystać ze spersonalizowanego obszaru strony pl.endress.com. Dzięki temu wszelkie zadania, związane z codzienną pracą można wykonywać wygodnie online, z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

Nowy portal klienta umożliwia:
    • zakupy online urządzeń pomiarowych, części zamiennych i akcesoriów,
    • możliwość składania zapytań ofertowych online,
    • wgląd w historię zamówień i zapytań ofertowych,
    • wgląd w dokumentację techniczną,
    • kontakt z dedykowanym doradcom technicznym.

Dzięki nowym funkcjom strona firmowa stała się innowacyjnym kanałem łączącym firmę z klientem. Każdy z nich ma bezpośredni kontakt ze swoim osobistym opiekunem w Endress+Hauser Polska, niezależnie od tego, gdzie aktualnie się znajduje.

Źródło: Endress+Hauser



Udostępnij:

Drukuj


TOP w kategorii







etA



Chcesz otrzymać nasze czasopismo?
Zamów prenumeratę
Zobacz również